Sunday, July 17, 2011

Pakcik talked on the Malaysia history and Bersih 2.0 rally


71,881 views in youtube


117,659 viewsin youtube

This pakcik talked on the Malaysia history and Bersih 2.0 rally in front of Sogo. Pakcik knows to think like this, how about we are well educated.

Share :
Like or Dislike?


4 comments:

Orang-orang BERSIH dah sesat jauh dah.. dah xboleh rawat.. serius benor penyakit...

i dont care about any party, all i care is this pak cik, is one in a million.

org klau x prnah rse susah mmg x taw nk bersyukur.. bawak2 r kua sket g negara len..xyah jauh.. g indonesia jeh..3taun dah aku blajo kat cni. bru rse cmne hebatnye mlysia aman damai je. try duk sini sbln due.. rse sket,bkk otak tuh.. jgn mcm org cakap katak bawah tempurung.. nak duk hambur krjaan je taw.. susah payah nk merdeka dulu, sng2 je kucar kacirkan.. ade akal tuh gune sket. wat heboh sane cni wat kacau.. anak bni kat umah xmkn agaknye

pak cik inilah orang yang patut kita sanjungi, miskin dan tua pun mahu bersuara demi masa depan negara dan anak-anak muda. saya mahu tahu kenapa kerajaan BN tidak menjaga kebajian semua rakyat seperti pakcik ini dan ramai lagi. di manakah terlatak janji dan tanggungjawab BN untuk menjaga kepantingan semua lapisan rakyat? jika kita tidak bertindak wajar dan tidak melihat keadaan negara ini sejelas mcm pak cik ini, dalam masa depan kita akan ternampak lagi lebih banyak keadaan yang amat pahit dan menyedihkan seperti kita ternampak keadaan yang dialami oleh pakcik ini.

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More