Sunday, September 18, 2011

Rakaman Baru CCTV Anwar oleh Datuk T disiar di Internet

Bukti 1 hingga 8 bagaimana kantoinya Dato Seri Anwar Ibrahim dalam isu Video seks. Segala galanya terungkai di dalam Bukti yang di dedahkan di dalam Video ini.

Bapak Anwar Di Ampang Apartment.

Saya tidak percaya dalam video ini adalah Anwar Ibrahim. Adanya duit, mudah sahaja nak cari seorang yang serupa dengan Anwar Ibrahim. Terdapat banyak kes bintang terkenal, ramai orang yang serupa dengan mereka termasuk Obama. Seorang Indonesia yang bernama Ilham Anas serupa dari aspek wajah, lagak malah bentuk badan dengan Obama.

Semua ini adalah kemungkinan dan mungkin juga sesuatu yang pasti. Jangan mudah terpedaya dengan sesuatu paparan media kerana mempercayai sesuatu yang tidak benar mungkin akan mengheret kita semua.

Share :
Like or Dislike?


3 comments:

BUKTI 10: Sehingga kini, Anwar masih tak kemukakan saman fitnah pada Eskay. Sebabnya? Peliwat ni takut jika kes ini ke mahkamah, semua saksi2 (pelacur, pengurus apartment tpt sex berlaku, penduduk2 apartment tpt sex berlaku, pakar2 video forensics, saksi2 yg tahu hubungan akrab Anwar-Eskay, pakai2 teknologi ICT utk kes tipu twitter) akan dipanggil dan bahan bukti lain seperti CCTV di lobby apartment akan dikemukakan. Anwar takkan ade cara nak cover belalai konek dia dah kantoi terjulor tu.

VIDEO ANWAR TAHUN 1997 COLOR, VIDEO TAHUN 2011 HITAM PUTIH, MAKIN LAMA MAKIN MUNDUR LAK TEKNOLOGI, UMNO PUNYA PASAL LAH NI..HABIS MUNDUR SEMUA, SEKALI NGN PENYOKONG UMNO PUN MUNDUR..KAKAKA

Bwahahaha... bodohlah kalau orang percaya Video ni

1. Masa masuk lift, Baju batik..

2. Dalam video masa kejadian berlaku , Pelakunya pakai baju kemeja, siap tuck-in baju lagi

3. Keluar lift pakai baju batik.

4. Video ni dibuat untuk2 makcik/pakcik felda yang senang ditipu... papagomo ni memang bodoh sial

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More