Wednesday, September 21, 2011

Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Mohd Najib di Riuh Pagi ERA


Dalam usaha merapati generasi muda, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak pagi ini muncul di tiga program-program radio yang popular iaitu di MIX fm, hitz.fm dan Era bagi membuktikan bahawa beliau juga boleh menjadi 'sempoi'.

Ahli politik berusia 58 tahun itu cuba menyerlahkan 'keremajaan' dengan memberi tumpuan pembabitannya dengan media sosial seperti Facebook dan Twitter, serta kehadirannya pada konsert SuaraKami Sabtu lalu.

Share :
Like or Dislike?


3 comments:

elok letak jawatan jadi DJ kat Radio Pekan FM..

Tahniah Najib "Sempoi". Anda sangat layak menjadi DJ kerana isteri anda Rosmah Mansur sangat "gila" menyanyi berkaraoke. Selepas ditumbangkan dalam PRU 13 nanti bolehlah mohon jadi DJ sambilan dan isteri anda boleh menjadi artis rakaman atau pelakon. Boleh berlakon dengan Shahrukh Khan, berpeluk dan bercium....TAHNIAH!

Pesanan kpd PM Najib.... Dgn segala hormatnya... kalau hendak mendekati generasi muda bukan melalui program - program radio... Sila mendekati kami secara ikhlas dan tulen dan bukan semata - mata untuk kedudukan atau kepentingan kamu utk PRU13. Generasi muda boleh membezakan 'lakonan' ini. Untuk mendekati generasi muda tindakan yang lebih ikhlas, jujur dan tulen diperlukan... UNFORTUNATELY, WE DON'T SEE ALL THAT IN YOU or IN YOUR ACTION....

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More